Saturday, September 12, 2009

TiReD oF ShoPpiNg..




ShoPpiNg.. biasanya ayat ini dituturkan dalam keadaan yang sangat teruja, gumbira & HisTeria kadangkala.... tapi hari ni , dan persediaan untuk syawal kali ini aku langsung tidak berperasaan begitu.. mati rasa kah aku! hilangkah sudah antara sifat wajib wanita pada diriku? ... terkesima..

CheeWah... persis pujangga lagak tuturnya, laksana bidadari hamburan kalimahnya... kemanakah menghilang cerianya?

Aduh..Aduh.. manis sungguh bual (mual) bicara.. halus manis tingkah tuturnya ...

Aku sedang kelelahan sebenarnya.. buat pertama kalinya dalam hidupku.. berbelanja tanpa rasa teruja.. aku pun naik heran.. lebih kurang seminggu lagi kita bakal menyambut Aidilfitri, tapi, untuk kali ini memang aku sudah kematian rasa... kalau Encik suami yang tidak bersungguh-sungguh memaksa untuk membeli baju barang sehelai dua... konfom pagi raya aku bergaya dengan baju lama sahaja takpun.. sarung baju adik dan kakak heheheeh zku betul2 tiada mood untuk beriya2 bergaya pada kali ini..

Hasil paksaan Encik suami berjaya juga aku dapatkan sehelai baju kebaya biru, sehelai tudung biru . Cukuplah kot.. nanti mungkin 2,3 hari datangla mood berhari raya tuh.. Encik suami offer nak belikan handbag baru, tapi tak nak lah tergesa dulu.. mood shopping tak datang lagi..kalau tak plan amik rembat jer karang menyesalll betul tak =)..

Raya..oh Raya
Shopping owh shopping mai la...
mai la.... =)

1 comment:

Embroidery said...

salam,

ya nya...kena koh...samalh rasa kmk tok..sik gilak rasa nk beraya..baju lmk ada ya..nk bli ready made, marek dh ke miri singgah kt ses pesona..dibelek2 jak baju...walhal rasa baju leh jahit kedirik...

hmmm, raya key baju 2 thn lps jak la...

ALWAYS LEAVE OFFICE ON TIME =P

1. Work is never ending process. You can never finish the works. 2. Interest of a client not more important than your family. 3. If y...