LaSagNa...Owh LasaGna..

Lasagna yang sudah tinggal separuh.. hehehe sedap sehingga menjilat kaki.. konfom tak sama rasanya hatta nak dicomparekan dengan chef terhebat dunia sekalipun.. wahahaha keji kan.. berlagak sungguh.. Tapi.. betullll puas dah dok mengusha lasagna kat mana restoren pun.. hampeh... tak sama macam yang buat sendiri puass.. sedap.. pekat.. lemak bercheese... =)



Nih lapisan belah atas sekali setelah ditabur kuah pasta, mushroom, tomato cherry n shredded mozzarella cheese ... mmmph...


Sama gak view ala senget2 sikit


Nih lah lapisan kedua terakhir sebelum nak boh yang last.. hehehehe tak kretip sungguh kan.. susunan gambar pun tak betol ..gelojog sungguh.. ahaha bab menunjuk nih.. mana boleh perlahan kena deras tau kawan-kawan =)

Yang sebelah tuh dah selamat dimakan timeberbuka tapi.. yang separuh lagi i dan Suami tercinta nak buat makan sahur nanti .. juz masukkan dalam oven utk panaskan sekali lagi..

Anyway, apa cerita hujung minggu kalian, kalau semalam saya kepenatan setelah seharian menyopping tapi untuk hari ini saya hanya bersenang lenang di rumah .. mengemas dan memasak untuk berbuka... Fuyohhh wut a lovely weekend...

Tapi.. esok kena keja.. huk!huk! hari sabtu depan makcik balik kampung.. huk! huk! another week to go b4 hari Raya..

Selamat mencari lailatul Qadar kawan-kawan..
moga ketemu..
doakan saya juga ya!
Mmuahh!! sayang anda semua..

Comments

Popular Posts