Saturday, May 2, 2009

M.A.L.A.S A.K.A.T.I.R.E.D



Mmph... janjiku pada entry yang lalu masih tertangguh lagi ..;p
ya kawan-kawan kalau mood malas tu datang tak bagi sign awal-awal...
sangat malas................. ntah dari mana la penyakit ni datang..
nak-nak lagi pak nek n mak nek dhiyya datang minggu nih..menjadi-jadi la kemalasan aku.. nak rasa air tangan bonda jer la kununnya.. ;p mak masak sedap.. betollll.aku jadi assistant tulung kupas-kupas bawang jer.. heheehe boleh?

Since 2 hari lalu kami enjoy da ulam-ulam jer.. sonok makan sambal belacan ramai-ramai.. kami masak sama-sama, Nenek pun join lepak kat umah sama.. sonok ramai-ramai lepak umah besstt sangat.. kalu tiap-tiap minggu my mom n dad datang kan best....

Dhiyya la yang paling seronok boleh main dengan uncle-unclenya. Sonok tengok dhiyya pusing keliling siap nyanyi-nyanyi lagi. Petang tadi mak nek n pak nek Dhiyya dah balik semula ke Bintulu Mmph.. sunyi la tinggal kami bertiga ;(

Malam ni awal pulak Dhiyya tido ngantok, letih & boring agaknya sunyi takde teman bermain.. sian pulak aku nengok.. tapi time masak untuk dinner merengek-rengek kat tepi tarik baju aku.. dok cakap tenok mommy cookin... (tengok mommy cooking) siannn pulak.. aku dukung sambil masak.. dia buat muka penyek pulak.. makan nasik sesuap jer selebihnya dhiyya buat main-main..lepas dinner mintak nenen sebotol terus tetido.. sian anak mommy.Kalau ada adik kan best.. ;p

Ada AIM malam nih.. AF pun ada tapi sumwa rancangan nampak hambar boring jer... hubby tersayang layan main game.. aku pulak layan fb ngan blogging... Mmmph.. dok pikit-pikir plan esok.. ingat nak shopping.. heheheh window shopping pun takper.. tapi kalau dah terbeli tuh tak salahkan? ;)

Harap-harap esok datang la mood rajin tu kan..
Hope so..

No comments:

ALWAYS LEAVE OFFICE ON TIME =P

1. Work is never ending process. You can never finish the works. 2. Interest of a client not more important than your family. 3. If y...