Friday, May 15, 2009

Simple tote Bag





Yess... entry ni nak dibuat seminggu nan lalu.. tapi tertangguh lagi kerana perasaan malas serta kematian idea datang menganggu..

Ni adalah antara hasil mahsyul lepas berdating dengan mesin jahitku hari minggu lepas. Simple Tote bag kain dibeli time mother's day dan disponsor oleh hubby terchenta... ;p heheh ada lagi beberapa fabrik tapi macam biasa tak dan lagi nak amik gambar n belum ada mood a.k.a malas ;p

Tote bag nih siap tak sampai 2 jam pun.. kat dalam aku tak boh poket apapun tapi batting agak tebal coz nak buat beg lunch n breakfast Dhiyya kat umah pengasuhnya.. nak bawa pun senang walaupun berat tap selesa kerana menggunakan batting yang tebal termasuk talinya pun aku battingkan juga ;p hehehehe jenuh bawa beg baju beg bekal handbag lagi bantal buchuk segala dok usung hari-hari turun naik tangga... no lif yer tuan-tuan kita dok quarters cekgu ni tingkat atas sekali tingkat 6... dukung dhiyya lagi aku rasa pinggang aku pon nak kena alignment jugak tiap-tiap bulan kalau cam gini selalu.. my hubby dah usung lap top dua bijik termasuk la segala bekal dhiyya dan handbag gedabak aku tuh ;p aku yang kendong dhiyya nih pun rasa terkehel jer pinggang hari-hari turun naik.. tapi tang lemak tuh... tobat.. sekutil pun tak turun makin gebu adala.. huhuhuh ;p ehs.. panjang pulak iklan entry bag nih yek kawan-kawan.

Tote bag nih simple jer sekali pandang kalau ada markah 5 bintang tuh aku bagi satu bintang setengah jer.. heheehe tapi kalau part keselesaan membawanya aku bagi sepuluh... coz lembottt =)

Ada plan nak buat seluar Dhiyya ... hujung minggu ni nampak macam free... so.. hope aktiviti jahitan aku berjalan lancar.. ;p

No comments:

ALWAYS LEAVE OFFICE ON TIME =P

1. Work is never ending process. You can never finish the works. 2. Interest of a client not more important than your family. 3. If y...