Saturday, May 16, 2009

baby dhiyya n his cute little bicycle





Erm.. time ni baru balik keja.. ambik baby dhiyya kat umah pengasuhnya.. dah siap mandi pun... tapi kena mandi lagi sekali coz berpeluh-peluh dah belajar kayuh basikal tuh.. seronok tengok tak reti nak kayuh lagi dok sorong-sorong guna kaki tapi punyala laju. terkejar-kejar mommy n babahnya..

Hubby tersayang pulak time nih sebok nak amik video ngan photo baby dhiyya.. terkejar-kejar sementara tu kitorang tengah lepak-lepak jugak tunggu mak nek n pak nek dhiyya yang datang dari Bintulu.. =))

Seronok kalau mak bapak datang melawat nih.. kena lagi yang m.a.l.a.s heheehe memasak macam i nih.. hehehehhe takper air tangan ibu kan sedap... kalau mak masak sumwanya sedap waima sambal belacan ngan ulam jer.. boleh bertambah-tambah nasik tu time makan..

Minggu ni Mak n Pak datang coz nak bertolak dari Myy ke Labuan .. Pak Udak Dhiyya dapat matriks di Labuan tapi kena tangguh la 2 hari register coz dapat tawaran temuduga di maktab.. kitorang suruh cuba dulu.. kalau dapat amik ijazah pendidikan.ok jugak takde lagi adik-beradik yang jadi cikgu.aku dulu dan la merasa jadi guru sandaran hampir 2 tahun jugak sebelum dapat keja gomen nih.. takdela menganggur sangat ;p . kalau dia ada minat elokla... kitrang tumpang gembira.. perjalanan adik nih masih jauh lagi baru nak bermula... all da best 4 u bro.. =)

3 comments:

arazma @ ami m said...

pernah jd guru sandaran?
slamat ari guru la....
guru pd dhiyya...

SyahNur said...

ooh.. i bercita2 nk jadik guru, tp masih x kesampaian.. harap2 masih ade rezki utk menjadi seorg 'murabbi'.. hehe

MaMa DhiYYa said...

Ameen...

ALWAYS LEAVE OFFICE ON TIME =P

1. Work is never ending process. You can never finish the works. 2. Interest of a client not more important than your family. 3. If y...