Monday, November 9, 2009

Swimming Lesson

Yeay.... dah pandai floating n seimbangkan badann.. pandainyerrrr anak mommy =)

cheewah eksen yea tak mau pegang2 dah ;p

Yeay... bb know to float now... yeay

dah start eksen sikit.. tak mau pegang2 dah..

Jangan takut k mommy pegang baby kuat2 ..

Yer.. gambar tersebut adalah dalam keadaan yang tidak tersusun.. sila baca dari bawah ke atas ;p hehehee

aktiviti nih berlangsung pada petang Ahad yang lalu.. lepas menghadiri kenduri kahwin di sebelah pagi si ibu dan anak telah memaksa si abah untuk lepak2 di public swimming pool Miri. Bayaran masuknya adlah sangat murah .. untuk Dewasa RM 1.00 dan kanak2 lak Rm 0.50 .. yeay.. bolehla berendan sakan dengan si baby dhiyya.. tapi yang terlebih seronok adalah Encik suami dan si isteri heheheheeee..

Seronok bila dah lebih kurang 30 minit.. si kecik dah pandai nak seimbangkan badan dalam air walaupun sedikit sebanyak dibantu oleh pelampung lengan kecik kaler kuning tuh ;p mommy lak yang terlebih excited bila nampak si anak mula terapung dan berenang... macam satu kepuasan lak.

Encik suami tak berminat langsung nak main air.. seronok tangkap gambar jer.. takpelah yang janji rajin temankan kiter dua orang gi swimming pool pun dah ok.;p kan kan kannn ayang kan.. kang mommy bawak bersantai ke shopping complex jer hujung minggu boring lak...

Start msuk air dalam pukul 3 petang camtuh dan kuar dalam kol 4 lebih.. letih.. Ya Allah.. hanya tuhan yang tahu.. anak yang swimming mommy nyer yang over... (hendaknya turun2 lah lemak yang tak berkenaan tuh yek) lepas peluh2 tu.;p ..

Sampai2 jer kat umah En. Suami dah sediakan panadol untuk kiter dan si kecik telannn pergh... lentok sampai pagi.. hari senin nak kena keja lak macam tak larat sungguh =)

minggu depan nak bawak En Suami dan anak gi swimming lagi.. nak angkut kengkawan sekali ... jom.. =)

No comments:

ALWAYS LEAVE OFFICE ON TIME =P

1. Work is never ending process. You can never finish the works. 2. Interest of a client not more important than your family. 3. If y...