Tuesday, May 20, 2008

PTK

Titik-titik kelabu, Berkabus... Pedih..Suam2 kuku ... pecah sudah empangan.. melimpah sudah air mata dari takungan.. aku pasrah.

Bukan ada berita kematian,, Bukan! Bukan! Tidak juga bersedih.. AKU MENGANTUK... sampai menitis air mata... buku yg kutatap, tidak kutahu apa isinya... resepikah? ceritakah? filemkah? kisah cintakah? Komik ? bukan juga..... Buku Kod Etika Budaya Bekerja perkhidmatan Awam.. Tonggak 12, & macam2 lagi.. heheheheee satu pun tidak sampai ke Ubun. Tersekat di Medula Oblongata agaknya.Traffic Jam.

Aku mengantuk.. mengantuk ya amat.. sambil sebelah tangan membuai si anak.. aku terasa di awangan juga.. bukannya apa.. sisa2 selsema masih ada, mood cuti pun masih ada.. erm...


Aku keputusan idea sebenarnya...
mengantuk...
Esok sajalah kuceritakan ya kawan...
Si bantal.. melambai-lambai.. (Si Suami sebenarnya...) Heeheeeeeee
sebelum aku meracau lebih lagi..
Selamat Malam kawan..
Moga dalam lindungan Allah Hendaknya
"Bismika Allahumma Ahya Wa Bismika Wa Amutu" Aminnnn

Sekian wassalam...

p/s Doakan aku mendapat pena ajaib esok ya kawan2, paling tidak pun si Nobita meminjamkan Doraemonnya padaku esok hari.. hehehehe ..


No comments:

ALWAYS LEAVE OFFICE ON TIME =P

1. Work is never ending process. You can never finish the works. 2. Interest of a client not more important than your family. 3. If y...