Sunday, May 25, 2008

Pening.... n penin...

Mood ok..
Pening.. x tauk kenak
aku x ngandor pun hr tok..
coz si kecik bgn awal

tp tgh ari tek..
even keja umah lom abis menar settle
aku "peng " juak

ngayun si kecik
ujung2 aku mpun brayun sama..
nyaman ada tido ptg owh..
tok la antara sebab aku sangat "love" menjadi suri umah sepenuh masa
heheheeee ;p
makin gik umah tok asa sejok jak.. tutup sunmwa pintu..
adowh.. ah.. asa tido mlm..

hubby terchenta sik join aktiviti mek duak si kecik di hujung minggu
Hubby terchenta tgh seboksss merepair gundamnya yg hampir siap

Patut la nyaman ilak tido ptg tek.. hubby terchenta siap selimutkan lagik.
nya madah sian nangga mama tido bergolong jak dibah ayun si kecik..
ops.. ya ka..
oleh itu.. aku sangat "love" hubby juga..

Esok ada program unit aku..
my assistant already clear all da thing
kata nya tek la...
hope everything ok..
progrm half day jak..
tp oleh krn sidak dr HQ dtg
sik mok juak molah cencai jak nak..

ok la stop talking bout work.. x best..
n aku pun x brapa nak minat..

oleh krn palak ku penin
awal2 ptg tek hubby terchenta dah offer utk tapau KFC
sian hubby terchenta hari minggu pun kenak makan tapau juak..
mun agik nak molah manok ...

Ya Allah............. pa ndak ceta ku tek ka, sik ingat gik ku nak nyambong..
iklan kejap ku tek..
si kecik tertelan sticker gundam abahnya
adohhhh ah... tokla molah ku nak ngerepak besar panjang
termuntah2 si kecik ya
hbs suku carpet ya leh muntahnya..
puas mek 2 hubby nepuk2 belakangnya
last2 kuar juak sticker ya
ish...molah ku nebes jak..
mun sik molah cerita jak nak ke hospital mlm tok
taukkkkkk "green colour" muka abahnya..
ish... ku jual juak gundam ya kelak..

k lah...
kelak2 ku nyambung ngerepak ku gik..
nangga si kecik lok..
mun sik
ntah apa ndak gik di engkah nya lam mulut.
hishhhh...

fenin..fenin..
jaga 2 orang hero tok
patut mamanya salu fenin...

No comments:

ALWAYS LEAVE OFFICE ON TIME =P

1. Work is never ending process. You can never finish the works. 2. Interest of a client not more important than your family. 3. If y...