Sambutan Maulidurrasul



ini adalah entry terperap hehehe

Assalamualaikum w.b.t semua

Sibuk benar kita akhir2 ni kan ..sampai banyak entry tertunggak yang tak siap2 lagi.. dok terperok dalam draft jerla.. mak busy la geng2 .. sibuk di opis.. sibuk di rumah coz ada tetamu sibuk dengan anak2 Allahu Akbar rasa macam tak cukup kaki tangan nan 2 helai nih... uhuhuhuhhuu sedih mak tau.. sib baik esok cuti.. bolehla melepaskan rinnndu kat baby dayyan.

Opssssssssss ! sebelum melalut lebih jauh lagi meh kita nak ucapkan selamat menyambut hari kelahiran Rasul junjungan kita Nabi Muhammad S.A.W ..

Sebelum tuh.. meh jamu mata dengan gambar2 mak2 sekalian yang menjadi mak sebok di hari tersebut hehehee...

Sebelum mulaan tugas.. mari kita berpossing dulu..ya.. sebelum make up anda cair dek panas.. time berarak nanti =p . kita n da gang ditugaskan untuk menjadi urusetia bahagian pendaftaran untuk pertandingan sepanduk & perbarisan semasa perarakan Maulidurrasul di Bahagian Miri.






 Seminggu nih kan.. sakit betul rasa badan2 kita yang kertu nih.. tido jam 2pg sokmo.. bangun lak jam 4.30 ke 5 pg sentiasa. adu.. mak betul2 penat tau.. badan letih, tidur tak cukup memang betul2 tak larat rasanya.. ada sekali time balik keja tuh.. memang betul2 rasa tak sempat nak sampai rumah ... mengantuk giler..

penat sesungguh rasanya... jadi ..layankan jerla gambo2 nih yer kengkawan..

Comments

Lady Liza said…
Suke tengok gambar 1st tu.. ala cantek nye kawan saya :) Macam anak patung...
Nour El AiN said…
Percayalah sahabatku...
itew semua mainan filem.. =p
kalau dirimu melihat diri ini yg sebenar.. konfem.. pitammm
hahhahaaaa..

Popular Posts