Dhiyya goin.. 2 school =)

Amboihhh!! Seronoknya lunch dgn mommy... saya budak baru balik sekolah .;p hehe peace.

Mommy.. stoking tak pakai lagi nih.. cepatla.. lambat kang cekgu marah... =)

Saaaayannnng babah ....

Mommy....Mommy... kitorang balik dah...


TERUJA ... sungguh... teruja . agaknya macam tu jugaklah perasaan ibu-ibu yang lain bila permata hatinya mula menjejakkan kaki ke sekolah... mommynya yang terlebih excited sampai ambil cuti 3 hari.. ;p nervous siang dan malam... over acting... sekejap2 check apa lagi yang kurang ;p

hehehe Sejak.. 6 Jan lalu bb dhiyya mula menjejakkan kaki kat Q-dess kindergarten Miri .. =)
Dhiyya dalam kelas En.Picasso dan nama teachernya... Mmph.. mommy terlupa la.. hehhehee =)
Seminggu jugakla nak bagi budak nih serasi.. budak lain menangis hari pertama dan kedua jer... si kecik dhiyya nih dengan beregunya sapa ntah budak comel gurl sowang nih jer yang aku tengoh gigih jer melalak tiap pagi sampai seminggu .. lucu sungguh bila ingat balik.. berdukung jer ngan cekgu... dahla cikgu pinggang kecik jer.. sian cikgu tuh..

Masuk jer minggu kedua sekolah alhamdulillah takde dah nangis2 siap tak bagi aku masuk..pegang tangan cikdu dier masuk kelas huh! eksennn, aku lak yang terkejar2 nak salam ngan ciommmmm...

Sayannnng buah hati pengarang jantung cinta kasih mommy... belajar rajin2 yer..biar jadi budak pandai... tak lupa diri ...sayang kat orang tua dan menjadi kebanggaan semua =))))

Comments

Popular Posts