Tuesday, February 3, 2009

lazying.. ; ) sleepy..


Erm...Hujan turun mencurah-curah.. camtula mood ku yang tak berape nak memberangsangkan di pagi yang semmonnn ini....

Ngantuk...... serve cus.t ponnnn macam nak makan org jer. Malang sungguh la client yang jumpa aku pagi nih. kene pulak yang kita tanya soalan jawab macam orang baru sedar dari mengigau maunyer aku tak hangin..... orang tanya bila kawin tak hengat.. kat mana kawin boleh agak2. aku punyer ler cari sijil dier hampir nak sejam... rupa-rupanyer baru jer kawin last month , boleh dier cakap last year.. nak kene hantok jugak kepala tu agaknya. Setahun aku cari for 2008 file pun tak jumpe. sabar jerla...

Ader lagi ceta satu mangkuk nih. Baru nak ambik form.. tak isi pun lagi. Kita nih siap explain checklist tuh..bagai.. pot. pet.. pot... pet... dier pun macam bersungguh jer muka.. after 15 minutes gituh.boleh ulang soalan yang sama... ergh.....siott betol ..Dan aku, sebagai kakitangan gomen yang berjiwa rakyat nih mengulangi explanation yang sama untuk kali kedua siap bagi contoh lagi dengan bibr yang menguntum senyum tawar gitew...(kalau ikutkan nafsu aku nih nak je blah.. dahla... kerek semacam..) nak gila rasanya dahla time mood tak betol nih.Mata nih pulak nak terktup jer gayanya... harus aku boh paku kot.... patutla aku tak jadi bussinesswomen kalau tak bankrup company i... uols..

Sungguh!
Haku bukan sengaja nak marah... Tapi kenapa ler.. ada jugak orang yang sengappppp....

Heheeehehe. sesungguhnya berat sungguh mata ini. Kalau dapat bantal sejibik nih.. konfem tergolek dog bawah meja ni. mau tekejut semput org tua tuh (bos haku) nengok.

End of da story... dapatlah tido yang mencukupi ya dear friendsss.

No comments:

ALWAYS LEAVE OFFICE ON TIME =P

1. Work is never ending process. You can never finish the works. 2. Interest of a client not more important than your family. 3. If y...