Thursday, July 3, 2008

sakettttttt pewottttt

peluh basah.. sejok.....

hari ini saya bercuti kerana setelah beberapa hari ini saya mengalami penyakit "INCIR" yg teramat teruk.

hari ini masuk hari ke-5 saya diserang incir.... tetapi semenjak malam td adalah kemuncak kpd keinciran ini . saya pon tidak tahu mengapa heheheeee....

satu peket ubat sudah hampir habis saya telan... cuma bungkusannya saja belum dicuba...
mungkin boleh dicuba mlm ni andai keinciran ini masih berterusan...

maknanya saya kena berpuasa lagi hari nih.. utk mengelakkan kehabisan tenaga di tempat termenung (jamban a.k.a toilet) hehehehe

hubby terchenta sayer.. pg seorang diri ketempat kerja hari ini.. kesiannnn dier... takper kalau incir ini semakin baik.. hunny akan masakkan yg sedap2 utk dinner malam ini yer.

kalau tidak kita makan yg segar2 dari dalam tin yer aling....

No comments:

ALWAYS LEAVE OFFICE ON TIME =P

1. Work is never ending process. You can never finish the works. 2. Interest of a client not more important than your family. 3. If y...