Sunday, June 8, 2008

Selamat tinggaL Cuti

Sedih...Syahdu.. Pilu.. Ngilu... Sob! Sob!..

Ahaksss! ini bukan sinopsis sebuah filem atau drama...huk! huk! aku sedih kawan... cuti bakal pergi meninggalkan kita. aku pasti merinduimu.. merindui detik2 indah tika bersamamu.. kekeeekkeeeee..

Sedikit sewel rasanya bila mengenangkan esok bakal kembali bekerja. Aku belum puas seharian melayani karenah buah hati & hubby terchenta... aku belum bersedia untuk menghadapi hari bekerja. ehehhee...

Cuti.. tidaklah bermaksud cuti bersantai sepenuhnya.. cuti bagi seorang ibu seperti aku bermaksud.. mengubahsuai susun atur rumah, mengasuh anak, menyediakan juadah istimewa.. tidakla sesimple ketika hari bekerja, mengemas stor, meng "iron" sealmari pakaian bagi memudahkan aku ketika hari bekerja nanti ya kawan, mengemas habuk di rumah dan di ruang mana2 yg aku tidak sempat utk menggapai di hari busy..

Tapi... aku ada tambahan tugas buat hubby terchenta dan buah hati di waktu cuti tadi, Jadi DOKTOR heehehee doktor tidak bertauliah kerana kedua-dua buah hati ku terkena demam.. teruk jugalah aku terkejar2 seorang diri... si kecik mintak didukung si abah pun macam2 pintanya... mujur aku ada talian darah dengan si Ultraman Tiga dan Dyna... terbang saja.. siap semuanya... heheheee<- segmen ini hanya imaginasi sahaja.Tapi melayani karenah dua orang ini lebih menggembirakan hati...

Anyway kawan...
Selamat tinggal Hari Cuti Tercinta....
Aku sangat sukakan kamu..
i luv u

No comments:

ALWAYS LEAVE OFFICE ON TIME =P

1. Work is never ending process. You can never finish the works. 2. Interest of a client not more important than your family. 3. If y...